ქულა
|
შეფასების დონეები
|
1–2
|
მოსწავლე იშვიათად ან საერთოდ არმონაწილეობს გაკვეთილისმსვლელობაში, შეიძლება ხელსაცუშლიდეს გაკვეთილის მსვლელობას,გამოხატავს გაკვეთილის მიმართინდიფერენტულ ან აგრესიულდამოკიდებულებას, არ არისორგანიზებული
|
3–4
|
მოსწავლე დამოუკიდებლად არ ერთვებაგაკვეთილის მსვლელობაში, იშვიათადიჩენს ინიციატივას, მასწავლებლისდახმარების გარეშე მისი ჩართულობახშირად არ მჟღავნდება, არ არისორგანიზებული.
|
5–6
|
მოსწავლე დამოუკიდებლად არ ერთვებაგაკვეთილის მსვლელობაში, აქვს ცოდნისზედაპირული დონე, ცდილობს იყოსმოჩვენებითი აქტიური, მაგრამ მისიაქტიურობა არ პასუხობს გაკვეთილისთემას
|
7–8
|
მოსწავლე აქტიურად მონაწილეობსგაკვეთილის მსვლელობაში და უმეტესადამჟღავნებს წინასწარ მომზადებულობას,პატივს სცემს სხვის აზრსა და მუშაობას,დამოუკიდებლად ერთვება დისკუსიებსათუ ჯგუფურ მუშაობაში, თუმცა ვერამჟღავნებს მაქსიმალურპროდუქტიულობას პერიოდულიჩავარდნების გამო.
|
9–10
|
მოსწავლე მუდმივად მზადაა მონაწილეობა მიიღოსგაკვეთილის მსვლელობაში. დამოუკიდებლად ერთვებამუშაობაში დისკუსიისა თუ პრობლემის გადაჭრის დროს,ეხმარებს და პატივს სცემს სხვებს, კარგად აქვსგაცნობიერებული საკუთარი როლი კლასის მიერ რაიმესშესწავლისას.
|
შეფასების რუბრიკები
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий