გაკვეთილის გეგმა

                                        გაკვეთილის   გეგმა

გაკვეთილის მთავარი თემა

« Города - Петербург, Париж»
სწავლების საფეხური


მე-8 კლ
მოსწავლეთა პროფილი


რუსული ენა. 15 მოსწავლე. სპეციალური საჭიროების მქონე მოსწავლე არ გვყავს კლასში.
გაკვეთილის აქტუალობა/ მნიშვნელობა

·         მოსწავლეები გაიმდიდრებენ სიტყვათა მარაგს;

·         მოსწავლეები შეძლებენ ქალაქების პეტერბურგისა და პარიზის შესახებ მცირე ტექსტის წაკითხვას და გაგებას.

·           ღირსშესანიშნაობების  აგრეთვე ამ ქალაქებს შორის მსგავსების და განსხვავების დასახელებას.

·         პრეზენტაციის გაკეთებას.

           კროსვორდის ამოხსნას


გაკვეთილის მიზნები
და შედეგები


უცხ.2.13 მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის თხრობითი  ტექსტის წაკითხვა და გაგება;

უცხ  2 .1 მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის  მითითებებისა და ინსტრუქციის გაგება.


უცხ.2.23 მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა;

უცხ.2.27მოსწავლე მეტყველებისას ფუნქციურად იყენებს ნასწავლ ენობრივგრამატიკულ ფორმებს.

უცხ ს2.37. მოსწავლე თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, მეწყვილესთან შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.

წინასწარი ცოდნა


·         მოსწავლე ფლობს ელემენტარული კითხვის უნარ-ჩვევებს;

·          მოსწავლე კითხულობს მცირე ზომის თხრობითი  ტექსტებს;


·         მოსწავლემ იცის მარტივი წინადადებების შედგენა;

შეფასების საგანი და პროცედურები

განმავითარებელი შეფასება, ინდივიდუალური, განმსაზღვრელი შეფასება, შეფასება წყვილებში, თვითშეფასება.


სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები

სახელმძღვანელო,  რვეული, დაფა, კალამი, ბარათები ქალაქების ფოტოებით, პლაკატი, ფერადი ფანქრები, ცარცი და სხვა.

გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო
მენეჯმენტი


კლასის ორგანიზება და მენეჯმენტი: მუშაობა ჯგუფებში, წყვილებში, ინდივიდუალურად.

   


აქტივობა 1.კლასში შევიტან გლობუსს და ვთხოვ მოსწავლეებს მოძებნონ მასზე ევროპის ქალაქები. შემდეგ მოვაძებნინებ კონკრეტულად პეტერბურგსა და პარიზს.  ( მუშაობა ჯგუფში). 5 წუთი.


აქტივობა 2.კლასს დავყოფ ჯგუფებად: კენტ და ლუწ რიცხვებში დაბადების თარიღის მიხედვით და ვთხოვ აირჩიონ ერთერთი ტექსტი წასაკითხად. ჯგუფის ლიდერი, რომელსაც ბავშვები თვითონ ირჩევენ აირჩევს ტექსტს. 3-4წუთი


წინასწარ მასწავლებელს აქვს პეტერბურგისა და პარიზის ღირსშესანიშნაობების სურათების ფოტოები. მოსწავლეებმა პრეზენტაციის დროს უნდა გამოიყენონ ეს ფოტოები შესაბამისად და პლაკატზე დააწებონ ეს ბარათები.


აქტივობა 3.  ტექსტზე მუშაობა და ქალაქის პრეზენტაციის გაკეთება.(ჯგუფებში)


მოსწავლეები ხაზს უსვამენ ქალაქის ღირსშესანიშნაობებს და ამოიწერენ. პლაკატზე მიამაგრებენ ქალაქის ფოტოებს. აკეთებენ პრეზენტაციას. (ჯგუფი 12 წუთი)

პროექტორით ვაშუქებ აღნიშნულ ქალაქებსა და მათ ღირსშესანიშნაობებს.

აქტივობა 4 კითხვა -პასუხი. მოსწავლეები მოპირდაპირე გუნდის წევრებს უსვამენ კითხვებს და თვითონაც პასუხობენ .
5-6 წუთი

აქტივობა 5. კროსვორდის შევსება ჯგუფებში( 8-9 წუთი)



მოსწავლეთა შეფასება, თვითშეფასება(მოსწავლეებმა თავიანთი მუშაობა შეაფასონ თვითონ). 4- 5 წუთი



საშინაო დავალების მიცემა: სამუშაო რვეულიდან და სახელმძღვანელოდან. 2-3 წუთი

Комментариев нет:

Отправить комментарий